och så var det fredag igen :)

dagen började med ett nytt rekord tror jag, gick upp kl 7 och var klar halv 8! så jag kunde gå i lugn och ro till bussen! tänk när jag flyttar, då kan jag gå upp kvart i åtta i fortsättningen. mohaha!
skolan började med trafikkunskap och sedan var det cill i typ 2 timmar innan det var dags för gympa. friskis och  svettis pass! så fick mig lite träning idag med ganska passande eftersom det är riktig tjockiskväll på g!
efter skolan gick jag till lägenheten och spanade in tapeten i vardagsrummet, och det var jätte fin! sen åkte vi därifrån direkt och åkte till massor av ställen och kollade på nytt köks bord. intressant.

kvällen ska spenderas tillsammans med anna!
hör och häpna; jag har sovmorgon i morgon. vi ska inte åka innan lunch. typ fösta gången jag får sova detta år.. heeh!

"och på måndag är det måndag igen.."
vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0