onsdag

har ruskigt mycket träningsverk efter matchen i måndags :O speciellt i ryggen, inte så jätte mysigt. och på träningen igår orkade jag knappt röra mig :O och det ser inte så ljust ut till matchen på lördag "/ tror inte jag kommer kunna var med pga flytten.. och eftersom det är i norrtälje så tar det ett tag att ta sig dit och tillbaka.. känns väldigt ruttet, är så sjukt taggad på att spela :( men får hoppas på det bästa! känns även ruttet att vi ska fira jossan då med, som jag förmodligen kommer få skippa.. men man kan ju inte få allting.

och jag är kär i mina nya tapeter , är jätte nöjd med dom!  :D
och nu är vi jätte nära! vi flyttar på lördag :O måste packa klart nu med. det är först nu när man ska packa och rensa som man fattar hur mycker grejor man har! hur ofta är inte vi och slänger saker på sopstationen?! vi har ju typ slängt halva hemmet snart ;b haha.

riktigt duktig har jag varit idag med :) läst min engelska bok och svarat på frågorna, har endast ett kapitel kvar! även gjort gramatik saken till engelskan med! var stolt över mig? (A)

nu ska jag packa lite sedan ska jag lägga mig i sängen och kolla på oc! mår inte så bra, känns som jag håller påatt bli sjuk  :(

vi kanske ses'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0