onsdag

det är inte alltid kul att ha gång avstånd till skolan, imorse blev jag nämligen igen snöad och eftersom det sedan regnade så det vart helt blött ute, så på vägen hem fick jag ett fotbad. great.

i skolan var jag och sanne såklart fortfarande bäst på ekonimi lektionen! och så hade vi info och layout som är det tråkigaste ämnet vi har, så jag roade mig istället med att radera remmys utskrifter :D mohaha . .
sen hade vi även matte provet, och det känns som det gick bra, men ska väll inte lita på det med tanke på hur det gick förra gången, och även då kändes det bra :P

ska möta sofie på stan om ungefär en timme, ska även försöka få henne att äta med mig, annars måste jag koka pasta själv och jag känner inte för det idag (A)

jag tror vi ses idag'

jag älskar dig <3
image106

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaha, stackars remmy asso

2008-01-30 @ 18:51:12
URL: http://missg.blogg.se
Postat av: ingrid

haha, du var också med på det :D

2008-01-31 @ 15:30:27
URL: http://iingridpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0