senare torsdag

jag tröttnar bara mer och mer på våra tränare. ska jag vara ärlig tycker jag dom är mesar. och dom är så himla oseriösa, typ står och snackar lite på träningarna så gör ju vi med det såklart. så typ minst en kvart av träningen går åt att vi bara står i grupper och pratar (Y) det är väll inte meningen att vi ska gå dit och träna oss själva? då fattar ialla fall inte jag meningen med tränare..
och vi är inget flicklag längre, vi måste ju för sjutton satsa när det är match. och då måste man toppa laget och då måste någon bänkas, that's life.. absolut inte meningen att någon ska sitta bänkad en hel match men att man får det i slutet av en match är något man får ta om man spelar i ett lag. men då måste man ju även ha tränare som är kapabla till detta.

idag har jag och martin byggt en hylla! mohaha. så nu ska jag få upp filmerna i den, så snart är alla kartonger i mitt rum borta :)

godnatt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0