söndag

tävling med min älskade idag då :) och även med rowan :) gick hur bra som helst med m, men jag tog innanför, och då fick vi ett stopp. men man måste chansa ibland! och denna gång gick det inte (N) men är jätte nöjd ialla fall för han var jätte duktig, och taggad! :) sen med r, så gick det faktiskt bättre än förväntat jag tog mig över alla hinder någorlunda snyggt ;)  och det blev bara 4 fel, can't blame him :) han är söt <3   
har även lite ångest, detta är mitt sista tävlingsår på ponny.. så då måste jag överge min baby nästa år :(  men han kommer nog inte gå så höga klasser nästa år, och det är ju inte så spännande ;b  men vill inte lämna han :(  efter mina sjukhusbesök för 2 och 3 år sedan, blev jag feg och osäker, men han har stärkt mitt självförtoende! han har gett mig mitt mod tillbaka! låter säkert dumt, men det har han. men jag får hoppas det blir många fina minnen från detta år istället (:

när det var klart i stallet åkte jag till salabacke och kollade in golven som de lagt/slipat, och det är jätte fint! nu är det även bestämmt att vi flyttar nästnästa helg, alltså om 2 veckor. och det är nog ganska bra för vi är inte så klara ;) men det är typ bara tapetseringen kvar, och lite lister och sånt. den största utmaningen som är kvar är väll att bygga igen dörröppningen och sedan slå ut en annan vägg... efter vi varit där åkte jag och mamma till ikea och snodde lite papper så vi kan packa ner porslin och dylikt (: 
även denna kväll har varit slapp. hyrde film ikväll igen, som jag och mamma glodde på. 

tror jag har blivit folkskygg eller något liknande. förut dog jag av att sitta hemma EN kväll på lov/helg, nu har jag  suttit hemma, fredag lördag och söndag kväll. vet inte varför, folk har frågat om vi ska hitta på nogot och sånt, men jag känner att jag helldre tackar nej. känns bäst så bara. kan bero påbrist på sömn, går o lägger mig för sent och går upp typ 9 varje dag :O så jag är inte så jätte social av mig, ligger mäst i soffan och degar.  men imorgon är det sovmorgon till tio!  WOHOOOO! jag tackar för det! heeh.

nu blev det längre än vanligt, men vad trevligt, jag känner bara att, eftersom jag inte är social till någon annan får jag väll vara det till bloggen :) mohaha. vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0