söndag

ídag sov jag till halv ett :) vaknade av att telefonen ringde, men det var väll dock på tiden att gå upp! men ruskigt skönt med sov morgon :D (A)
tog bussen till salabacke och lämnade av lite grejs.. och jag tror jag såg killarna min mamma snackade om. men dom hade ju inte äns fått hår på kuken så..  :/ 
åkte till martin sen :) och har spenderat störrre delen av dagen med honom :)

nu hade jag tänkt mig att jag skulle packa lite och så, men går inge vidare. det ända jag packat är min toolbag tills imorgon :O ska väll dra ner mina gardiner iaf, för då ser det mer ut som man ska flytta (I) och så ska jag packa ihop den andra datorn med, hade nämligen tänkt ge den till min pappa imorgon!

vi kanske ses'
på matchen imorgon!? right, KEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0