tisdag

nu är allting bara skit och åt helvete. och jag vet precis vad anledningen är men jag kan ju inte gåra ngt åt det, FORTFARANDE.


skönt att komma till skolan och veta att man blir glad iaf, tjejorna är dom bästa <3 gick hem tidigare från skolan, mådde inte så bra. gick då hem och börja skriva mitt pm på engesla, tror nog det kommer bli ganska bra :) mindre bra är att jag typ inte fattar ett enda ord i min engelska bok "/ shit happens.
tog bussen ner på stan vid 4 och mötte upp sofie och linn. men linn skulle gå så jag och sofie åkte hem till henne. och tro det eller ej men vi spelade spel, dessutom ett hästspel på köpet ;) det var som monopol fast man köpte hästar och stall och så ;) tänka sig att lilla fisen har prenumerenerat på polux XD haha. vi åt och hade det mys med!  
vid halv 8 åkte vi och hämtede johanna och sara och åkte och tränade (:

vi diskuterade vart vi ska åka på cup, och smart som jag är;
"vi åker till prag, eller till tjeckien"

vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0