torsdag fortf.

riktig skön skoldag, sånt gillar vi! (:  hittade dock inge på stan idag förutom ett par örhängen och en bh :) åkte till stallet och red sen, och sen kom pappa dit och stjussade hem mig (: det var snällt tycker jag!

och numera får vi posten i nått fack längst nere i trappen, så det är inte så ofta man kommer ihåg att ta upp den, men nu gjorde jag det och det var nog bäst för den var helt full :P men då hittade jag iaf lite reklam från skopunkten! och blev as pepp på nya skor, (det är man ju alltid men) så imorgon ska jag åka ner på stan igen och jag måste minst ha med mig ett par pjuks hem :) någon som vill joina? :D

nu ska jag ta mig ann och  faktiskt på egen hand koka pasta eftersom mamma inte är hemma. goodluck säger jag till mig själv!

vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0