torsdag :O


har varken haft tid eller ork till att skriva. de sista dagarna på lovet var jag och målade och sådant bara och tränade på kvällarna :)
igår började skolan igen och det var ju helt ok, eftersom jag fick träffa de underbara människorna!  sen även igår efter skolan begav jag mig till lägenheten, men vi åkte snabbt hem. senare på kvällen fick jag stjuss hem till sofie där även alex befann sig. dock flydde han därifrån ganska snabbt, men han kom inte undan. för vi åkte med honom :D åkte till ekeby och träffa några. ganska kul och träffa vissa av dom igen eftersom jag spenderade större delen av sommaren tillsammans med dom :)   det var kallt och regnit så tillslut begav vi oss tillbaka till sofie. åt lite glass sen lämnade jag dom för att spendera natten hos martin :)

efter skolan idag drog jag en donken för ovanlighetensskull x) sen har jag vart och ridit och ska snart och träna :) jag hoppas verkligen att träningen är kl 9 idag, för annars är jag sent ute :O  har fortfarande inte lärt mig tiderna,  vi bytte för ett halv år sen ;) är trööög sometimes! och där påminde jag mig själv om engelska saken som jag tänkte vara duktig och göra! 

vi kanske ses'

pimp my locker'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0