torsdag

vaknade av mig själv kl 10 idag :) as skönt att få sova tills man vaknar! det gör man ju alltid, men när det inte är av en dum klocka (i)  just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från affären, hon är och köper vita bönor åt mig (A) haha.. 
 
om lite mer än en  timme ska jag bege mig till skolan för endast två lektioner! hur skönt som helst!
sen efter skolan ska jag faktiskt ta bussen ner på stan och kolla lite (: känns inte som jag vart på stan på hur länge som helst. och känner ett starkt behov av lite nya kläder med, får ju faktiskt 600 spänn i morgon och sen den sista studiebidraget! det gillar vi, dock hjälper inte det mig idag, för nu har jag endast typ 200 kr :O men kan ju alltid handla upp dom! :)

nej nu ska jag gå och fixa lite, måste även räkna två mattetal med :O  shithappens..
 vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0