trötter

förstår mig inte på mig själv, har varit trött hela lovet. och nu sov jag precis en och en halv timme och min kropp är fortfarande helt död, så nu blr det bara till och ta en dusch och sen gå och sova, kanske förhoppningsvis är pigg i morgon då? :)

saknar anna! :O nu har hon varit borta i tre veckor, och hon kommer inte hem fören om en halv vecka typ.. det bara händer en massa saker här hemma som jag inte kan säga till henne. dock inte så mycket intressant men sånt som jag skulle berättat i vanliga fall, och jag har väl redan glömt bort en massa av det. allt man vill säga är inte så viktigt men det är sånt som hon ska veta.  men nyår vet hon om iaf, det är iaf det intressantaste på detta lov om man kan kalla det så..
kom hem anna, du är saknad. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0