dööööd åt folket

fattar ni hur tråkigt jag kommer ha det nu :O ? jag kommer fan avlida, kvällen har gått rätt fort och vart helt okej, men nu när jag inte har något att göra längre så kom jag på hur jävligt det är igentligen!! det är verkligen tur att jag åker till skåne nästa vecka, annars skulle jag inte överleva så mycket längre. eehe.  men åker inte förns på tisdag eller onsdag, men ska försöka få det till att bli till på tisdag :) så jag får något att göra!  
fan vad jag låter mobbad.. men det ska man väl också vara någon gång?

om det är någon som har något kul på g till imorgon kväll är det ju bara att höra av sig, jag är öppen för förslag ;)
och imorgon ska jag tröst shoppa :)


saknar min babis med.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0