falsterbo

har befunnit mig i falsterbo sen i onsdags och jag kan lova er att varje dag var en ren upplevelse. det började med dit resan och vi hade packat till två veckor för mycket ungefär och jag klubba ner var och varannan unge jag mötte och så spetsade jag även en kärring på bussen med paraplyt. det var ett jävla bök att ta sig dit med det och jag har träningsverk efter det.  sen när vi kommit fram fick vi stjuss av en fyrjuling för vi inte orkade bära packningen längre och vi skulle till andra sidan campingen, satte upp tältet och gick sedan in på området och kollade lite på mässan och lite på hoppningen. kvällen sen så hände det inte alltför mycket, blev bad i havet och vandiring på campingen. och sen det sjukaste av allt, vi hoppade upp på ett jätte stort flak där en massa människor dansade på till låten bag in da box, sedan försvann alla ner så vi följde efter dom till strandbaden, och efter ett tag märkte vi att dom som sjunger låten var där!!! så vi fick varsen skiva med deras autografer (och jag tog på dom) men sedan vart vi typ utskickade av vakterna. och då visade det sig att vi var på desas privata fest, så vi hade hamnat liiiite fel. och då förstog man varför det bara var brats och finklänningar där. sedan däckade vi i tältet kl tolv. (vi såg en grävling med)
torsdagen var vi inne på området nästan hela dagen, köpte ett par ridbrallor och två par skor, men dom var försmå, men dom kostade bara 66 kr tillsammans :D KAP.  sedan började kvällen med bad i havet eftersom vattnet på campingen var slut, vi röjjde i öltältet- dansade på borden/scenen/bänkarna vilket resulterade i att bordet rasade och bänken välte och jag låg på marken två gånger och så dom vuxna där inne fick hjälpa mig. heh.. sedan kraschade jag lelles tält genom att kasta mig över det tre gånger, bårkade med en biffig kille, kastade ett glas i ellinors huvud mm. det var en sjuk kväll! men hur rolig som helst!
idag mådde vi inte så bra när vi var inne på området, så gick runt ett tag och handlade det sista och sedan gick vi tillbaka till tältet och bara satt där tills jonnas kompis kom och hämtade oss, PUSS på han! och under den väntan så fick vi sällskap av bland annat en kille som var stöd och ovälkommet kommit in i vårt tält. han kunde jag inte annat än att vara otrevlig mot.

och sammanlagt dom här dagarna har jag ätit mat för ca 900 kr. yeeeep är man tjockis så är man..
men kan sammanfatta dagarna som sjuka :)
jaja, hejdå'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0