fest eller jaktmässa?

(DET HÄR SKULLE PUBLICERATS IGÅR VID KL 8, MEN DET FUNKADE INTE)

det var mysigt att träffa sofie igen :) vi var även ner på stan en stund, där jag fyndade ett linne för 25 kr! :D och förälskade mig i ett par as snygga jeans som ska inhandlas på fredag när jag får lön :)

har även lite beslutsångest, på lördag vill min syster att jag kommer till henne och festar. och pappa vill att jag ska följa med dom upp till norrland(?) på jaktmässa :O haha. jag vet att det inte direkt är min sak, men det är mycket med hundar också och det kan ju bli lite kul. pappa fyller ju också år på lördag..


får helt enkelt se hur det blir. nu ska jag strax ut och träffa lamkött :O mysigt va?!
puss&kram'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0