film och cykel

varit hos sofie nu såhär på kvällskvisten, vi kollade på he's the girl, det var en rätt så bra film och ganska rolig :) så den kan ni ju kolla på om ni inte har någonting annat för er. eller nått.
sen cyklade jag hem! hoho, jag har blivit ganska duktig av mig. men har dock inte vart ute och gått någonting i dag, men det går inte när det är så här varmt för då avlider man nog. det skulle ju funka om man går upp typ vid 6 och går då, för att undvika värmen, men då är jag nog helldre en tjockis!

imorgon tror jag att det blir till att åka ut och bada med mamma, tommy och anton. och isåfall så ska nog sofie också följa med :) mys.
nu ska jag läsa några bloggar och sedan sova!
godnatt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0