fredag

danmark igår, vi gick den vanliga rundan, köpte glass och såklart så besökte vi alcoholet. ehe. åkte hem igen och sen var det pizza hemma hos farmor tillsammans med jonna och carolina, mysigt. och sedan gjorde jag och jonna något vi inte gjort på länge, ni kommer få se bilder och hur barnsligt det än är så är det sjuuuukt roligt. jag både lipar och klär ut mig, även fast jag är 18 år enligt min fari. dock fyller jag ju inte förän om några månader så jag måste ju passa på och vara barnslig nu :) jag och jonna avslutade kvällen med att kolla på the ring! sen grät vi oss till sömns.
imorse plockade vi 20 låtor potatis. så ni vet. sen har jag spenderat dagen på väla tillsammans med pappa (väla= gränby, bara väldigt mycket större) btw så kör jag hela tiden :D iihhi. 
vi var nyss ute och red, och jonna trillade av men hade turen att varken landa på skopan eller potatisplockarn som stog där (Y) lucky you!
strax åker vi ner till farmor för att spendera även denna natt där och kolla på the ring 2.   ohyes.

och planerna var dom att jag skulle komma hem på tisdag, men jag ska till falsterbo med jonna och carolina istället! så jag kommer hem till nästa helg någon gång istället!

skåneland hälsar'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0