fredag

idag åkte jag, sofie, mamma, tommy, anton, annika och svante ut och badade i fjällnora. där vi hittade en gamal loverboy till sofie. (jag tror hon vart lite pilsk) vi åkte hem runt fyra och sen åkte jag och sofie ner på stan och shoppade och åt :) gick på stan ända tills dom stängde och sen åkte vi till sofie för att äta lite kakor! nu sitter jag här och sjunger för henne, vilket hon inte uppskattar alltför mycket, hon säger att det låter som jag är klämd och ropar på hjälp :(
snart ska vi nog ut och träffa nico och andy och ett cp. och senare ikväll ska vi förmodligen till anders och kolla på film med han och hans kompis. haha, kan lova er att han är en riktig pussy.

här är vad jag köpte :) en klänning, ett par jeans, två par trosor och två tröjor till pappa :)




ha det så bra i sommarvärmen'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0