fredag

NU HAR JAG SOMMARLOV på riktigt, hur jävla skönt som helst. nu ska jag sova hela dagarna och vara uppe på nätterna. not. men jag kan om jag vill. idag var det en rätt slapp dag på jobbet som avslutades med glass :) och så ska jag skratta lite extra åt dom som ska jobba nästa vecka; HAHA. ni får ju ha det så kul ;)

och uppdatering om håret; färgningen vart ju som sagt jätte bra! (även som torrt) och klippningen, var ju inte värsta förändringen,  men jag är jätte nöjd :)

 



beställede just lite saker från affären av mamma :) så ikväll är det tjockis kväll och fan ta den som försöker få mig på andra tankar. jag är ju även mobbad och har inga vännor just nu heller så..
tänkte på det just, alla bara lämnar mig :( johanna den jäveln är i turkiet, sofie och linn är i rimbo och jobbar och imorgon åker anna till spanien. vem är nästa svikare??? är det ingen som har lite medkänsla och kan tänka lite på mig?! ehe. men innerst inne hoppas ni har det bäst! jag saknar er.

hoppas ni får en mer röjig fredag än mig'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0