lördag

idag hade jag sovmorgon! men vaknade redan kl 10, men det är ju väldigt sent med tanke på att jag har gått upp halv 6 när jag jobbat. men nu är det slut på sånt tjaffs :)
var på stan innan, all by myself.  och jävlar, jag var minsan rik på mitt kort :D men hittade dock ingenting förutom en fin addidas tröja som jag är väldigt nöjd med :) köpte även två genomskinliga nagellack! inte alltför spännande ;)
sen när jag kom hem så har jag solat lite, men det var nästan så man blåste av ballkongen så jag hamnade här istället. har även fixat mina naglar till det bättre.

  


och nyss ringde mamma, vi ska gå ut och käka ikväll tyckte hon. så nu blir det så :) hon tycker nämligen lite synd om mig nu när jag inte har några vännor. (A) men efter vi ätit och sånt så ska jag nog våldgästa nico och andi, mohahaha :)
det kanske blir en bra kväll endå :)

nu ska jag hoppa in i duschen!

vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0