måndag

idag har jag inte gjort annat än nytta ;) har både tvättat och plockat ur diskmaskinen (A) haha. lite stolt är jag allt.
ska väl börja packa och fixa med allt jag ska ha med mig i morgon, det lär ju bli en hel del och jag kan se det framför mig; imorgon när jag ska åka buss med alla mina väskor :O haha nästan så jag börjar skratta..

och ett jävla pissväder har det blitt, men det kan ju gärna stanna kvar här nu när jag åker :) och jag tänker då inte gå utanför dörren ikväll om det ska vara sånt här väder. inte precis så jag har något att göra så jag skulle behöver gå ut, men nu har jag ialla fall något att skylla på när jag kommer sitta hemma ikväll ;) aaaaaaaaaaaaaaha (I)

nu måste jag kila och fixa sakoooor.
hat bra i regnet'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0