my name is luka, i live on the second floor.

jag har vart vaken sen klockan 7, men är faktiskt inte alls trött :) men vet inte riktigt varför vi skulle gå upp då, för vi ska inte åka förens kl nio. då ska vi åka och hämta upp karolina och sen handla lite. sen får vi stjuss till helsingborg där vi tar tåget till malmö och sedan buss till falsterbo. och vi är framme vid 12.20. ifall ni vill veta.

jag måste även lyckas med att hålla mitt mobil batteri ända tills på fredag, vilket jag nog inte kommer lyckas så bra med eftersom det bara brukar hålla i två dagar. sen så kommer jag säkert inte ha någon mottagning där heller så :P nej nu ska jag föna håret och sminka mig.
hat bra pussys'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0