onsdag

onsdag

hade inte tid till att skriva något innan idag, men hade faktisk ställt klockan på 10 imorse så jag och mamma kunde gå ut och gå innan vi skulle åka, för idag var det ju dags för en tripp till åland! så det gjorde vi och sedan kom tommy och hämtade oss vid kl 12 och vi åkte ut för att hämta freddie och inga-lill där även daniel (min kusin) var. så vi satt där ett tag innan vi åkte vidare.
det var inte fullt lika mycket folk på båten idag, men det var en hel del. vi åt buffé på vägen dit, sjukt gott =) åt as mycket räkor :D haha. 
sen på vägen tillbaka när vi nästan var framme stötte jag på jossan, eve, sara, sara och jennifer! trevligt. men sen när vi gick av vart jag och jossan stoppade av tullen så jossan fick lämna all sin dricka till dom :/ tycker väldigt synd om henne!
och jag kom nästan precis hem för på vägen hem så stannade vi hos magnus (min kusin) och jenny ett tag där både rasmus och wilma levde rövare :) haha sjukt söta ungar!

och så köpte jag faktiskt inget godis på båten, det tycker jag var duktigt :)

 

godnatt påre'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0