onsdag

igår hade jag ingen tid att skriva, var först på jobbet som vanligt, som förövrigt var skööönt, vi åkte bil och käkade glass :) var även uppe i thaien (en jumbojet) sjukt stor! och sen när jag slutade så åkte jag med pappa hem och var där till sena kvällen. mys. i övrigt finns det inte så mycket att säga, förutom att otiz har ett mycket onormalt beteende.. ehe

 


idag då :D ni kanske har hört på nyheterna?? :D det var en misstänkt bomb uppe på terminal 5. så polisen fick spärra av, och snacka om att det vart kaos med alla taxisar, bussar och andra bilar! hah.

"Misstänkt bomb var Oboy
Den misstänkta bomben som orsakade avspärrningar på Arlanda under dagen visade sig vara en Oboy-burk inlindad i silvertejp.
- Bombteknikerna sköt sönder den och den innehöll Oboy, säger Jan Sommar, stationsbefäl på Arlanda."

jag hade dock hoppats på en liten smäll, inte så att någon skulle komma till skada, men bara ett litet bombande, men icke det så jag fick gå besviken hem idag!  men ialla fall så hände det någonting spännande ;) haha.

 
nu har jag endast två dagar kvar på jobbet! :) och imorgon ska vi få åka till flygplansmuseet, kanske inte världens roligaste men ialla fall bättre än att jobba :) och på fredag är det en kort dag så det ska nog gå fort det hära :)
hahahha, våran tv är helt konstig så vi fick en av daniel idag som han inte använder, snacka om att den är ful :D ahahah. fast den funkar ialla fall bättre än den andra ;) haha.

nej nu ska jag fixa lite grejor och sen kolla på oc :)
vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0