söndag

igår var det som sagt kalas för regina som fyller 20 år idag, grattis till henne :D så en hel del av släckten var där och även lite kompisar till henne. mycket trevligt och jätte god mat :) och willhelm som är 15 månader tog sina första steg igår! hur sött som helts, jag vart helt till mig och började skrika som satan och rusade sedan till alla andra för att berätta vad som hänt :D haha.
och idag stjussade jonna och regina mig till ängelholm och i bromma kom pappa och hämtade mig, (jag flög alltså hem) så nu är jag hemma igen :) och jag kan inte säga annat än att jag har haft det helt underbart där nere, det har varit sjukt roligt och jag saknart. så nu hoppas jag uppsala uppfyller mina förväntingar, annars kommer jag bara längta till den 8 augusti, för då bär det av till skåne igen! :)

nu ska jag packa upp lite och vänta på att mamma ska komma hem! :)
lite bilder från tiden där nere kommer laddas upp på bdb såsmåning om!
vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0