söndag

igår kom först john och emma hem till farmor så vi åt och så, kul att träffa dom, och emma är världens sötaste unge! sen var jag och pappa ute och handlade lite saker till falsterbo :) var ner till råå och åkte lite också. sen åkte vi ut till stickan och fikade. och kvällen spenderades hos jonna tillsammans med henne, karolina, jonte och rasmus. åt mat, kolla på film och sånt :)
idag skulle jonna jobba så jag satt med henne ute i boden och solade, och lite färg fick jag minsan! sen var jag ner till farmor med pappa och fikade och även bodil och cacce var där :) mysigt. sen åkte jag tillbaka till jonna för att rida och nyss plockade vi potatis, då jonna så grant målade mitt ansikte med lera.  sen när vi var klara så skulle hon och jag ta bilen, så kastade jag potatis på henne så hon låste in sig i bilen så jag fick åka på flaket, och sen när vi åker så ställer hon sig på bromsen så bilen tvärnitar och jag flyger rakt in med skallen (och kroppen) in i gallret som är för bakrutan. även fast det skulle kunnat slutat illa (jag kunde slått ut mina tänder, ehe) så höll jag på och dö av garv! :D händelsen var precis som på film!

nu ska vi strax äta och sen åka ner till farmor och mysa hela kvällen. imorgon ska jag och jonna upp på åsen, (där vi har hus) och gå i skogen med hundarna :) väldigt mysigt där faktiskt.
även bestämt att jag tar flyget hem på söndag, för på lördag ska regina ha 20 års kalas :D
vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0