söndag

igår efter att jag vart hos pappa så kom jag hem och åkte lika fort till stan igen och tog bussen ut till sofie, vi käkade pizza och gjorde oss i ordning för en kväll i enk. lite otaggat från min sida från en början, men amanda var jävla taggad och slutade sedan i buskarna med jord i hela ansiktet inklusive munnen. vi hann aldrig fram till gröngarn där det var tänkt att kvällen skulle spenderas, vi gick hem och la amanda vid halv tolv och sen kom anette och hämtade oss så åkte vi till macken och handlade godis. sen skulle jag och sofie kolla på kaspar i nudodalen, men det var bara ljudet på tvn som funkade, så det vart som att lyssna på ljudbok! så vi lyssnade på det och läste KP tidningar från 2000! mysigt värre.
idag väcktes vi runt tio och åkte till brässe och badade :) as skönt i vattnet där! var där fram tills ungefär kl tre då det började regna. så vi åkte hem och kollade på love actually och åt. sen åkte vi tillbaka till stan. så följde sofie och anette med upp hit en stund och när dom sedan hade åkt kollade jag och mamma på film :)



<3'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0