söndag

som sagt så gick vi ut och åt igår, på tzatsiki :) mysigt! och även toni följde med! jag åt fläskfile rolader med fetaoströra i, klyftpotatis, tzatsiki och vinsås :) hur gott som helst, och för att må lite extra dåligt efter så tog jag en chokladtårta till efterrätt. mums!  satt där i några timmar och sedan begav jag mig hem till n, och vandaliserade hans rum, känns som att han kommer få städa lite :D (och slänga en hel del saker) men vem vill inte ha ett upp och ner vänt rum? :) vi var även ute och lekte lite i lekparken och tatuerade oss (H)

imorse sov jag till klockan 12, sköööönt. har inte gjort ett dugg sen dess, bara legat i soffan och slöat. nu ska jag åka en sväng till gränby hade jag tänkt. och sen tror jag inte den här dagen bjuder på så mycket mer.

vi ses väl'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0