tisdag

gårdagen började med en tur i skogen, besökte bland annat stenhuset, som en av våra släcktingar bott i men det var ett tag sen ;) och så letade vi även efter grottan men hittade den inte. sen åkte jag och pappa runt och fixade lite saker och sedan åkte han hem till uppsala igen och lämnade mig här. kvällen spenderades hos jonna med film.
idag ska vi fixa tills vi åker imorgon :) ska åka in till helsingborg om ett tag och inhandla en del saker och ikväll ska vi till karolina och försöka få upp tältet så vi ser att det är helt och innehåller alla delar ;b heeh.
sen åker vi imorgon och kommer hem igen på fredag, och jag tror det kommer bli sjukt roligt! :)

saknar vissa väldigt mycket, men vill inte åka hem heller.  vet inte om det blir något mer skrivande, jag kommer iallafall hem på söndag!
vi ses inte'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0