tisdag

igår kväll gick jag ner på stan, och ända bort till fyrisskolan för att gå hem till andreas en snabbis. där mötte sofie mig och vi var där ett tag. sen begav vi oss hem till anders där han och tre andra killar var. jag spenderade hela kvällen där fram till tre, och då fick jag så snällt sällskap av krille till stationen där jag tog min cykel och cyklade hem. jätte rolig kväll, förutom att sofie lämnade mig så tidigt :(

mamma väckte mig nyss så jag ska vara klar när hon kommer tillbaka, :P för då ska hon, jag, tommy och annika åka och bada!
nu ska jag fixa med mobilen :D
simma lugnt'

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeehee hallå, jag saknar dig din jävla fis! <3

2008-07-29 @ 16:43:37
URL: http://johannafondelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0