tjockis

igår så sa mamma att jag hade lagt på mig lite. EHE va? men det är egentligen fulltförståligt med tanke på vad jag ätit nere i skåne. alla dagar i falsterbo var det tjockis mat och godis. och när man är hos farmor och har ätit så är det sedan alltid efterrätt OCH sen fika kl 3 :P som bestått mästadels av hallon och grädde. och det är ju bara 40% fett i grädde ;) haha shit vad jag känner mig äklig nu när jag tänker på allt jag ätit :O
men har ju inte heller berättat om hallonen där nere :) min farbror har börjat odla (eller va de heter) hallon nu med, och dom är i samma storlek som jordgubbarna här, och hans jordgubbar är dubbelt så stora som valiga :) sjukt jävla gott =)
så till alla er som sagt att jag kan äta hur mycket som helst utan att det syns har fel, det är klart det inte syns när man tränar. men nu gör jag ju inte det så ;)
jaja, jag ska ut ut och springa strax, men vädret vänder sig emot mig. och sen ska jag och mamma ut och gå, vi ska börja gå en gång om dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0