torsdag

inatt kunde jag inte sova pga av förväntan på att få besöka flygplansmuseet. jag var även spänd hela morgonen, och på vägen dit åkte vi in på macken och köpte två bullängder, gott tänkte jag. när vi sedan kom in i lokalen med flygplan fick jag mig åter en fet besvikelse (nästan värre än den när bomben visade sig vara oboy). lokalen innehöll flygplan i olika årsmodeller, och alla var hela och fina. min förväntan hade varit krachade flygplan och möjligtvis motorer som blivit mos pga fåglar, men inte äns en ynka bild på lite smachade flygplan fanns det. och när vi sedan åkte där ifrån utan att få smakat på bullarna, som lämnats över till de två halvdöda gubbarna som skulle föreställa guider tror jag, ville jag bara dö.
men sedan blev allt mycket bättre igen när vi på lunchen fick marängswich (ehe, stavning?) det var fetingmycket godare än torra bullar :D:D i övrigt var dagens arbete tråkiga sysslor som ej bör nämnas här.

ska strax hoppa in i duchen och skålla kroppen tills den blir ill röd och sedan bege mig till jossan för fixning av mitt hår :) synd för henne att mitt hår är äckligt :D
OCH IMORGON ÄR SISTA DAGEN PÅ JOBBET!!! ih :D

medelar förmodligen senare hur mycket hår jag har kvar :)
vi kanske ses'


här har ni längden idag ;D (gammalbild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0