torsdag

gårkvällen började med att jag fakiskt gjorde mig iordning på en kvart! jag är jätte stolt fortrarande (A) åkte iallafall ner på stan och träffade krille ett tag, men han skulle ut sen och eftersom jag är minderårig åkte jag hem till johanna och grät istället. not. men åkte ialla fall hem till henne, hade inte träffat henne på typ hela sommarlovet :O vi pratade en massa och försökte få folk att vilja umgås med oss. tillslut hamnade vi på bryggan men krille, anders och deras kompisar. senare drog dom vidare till bj och vi gick till max för ett nattmål. då vi även kom på max nya affärsidé, jag tror den ska döpas efter oss så det är  ju bara att hålla utkik! och jag kan verkligen rekomendera att testa den :)
sen begav vi oss mot johanna igen och på vägen stötte vi på henke, sean, ludde och manne. det var ett bra tag sen kan jag lova :) men vi dissade dom för två lammkött som smög förbi. dock lyckades vi inte så bra med dom.

ska strax ner på stan med johanna och kika lite.
vi kanske ses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0