fredag

har inte haft så mycket tid till att skriva men nu tänkte jag klottra ner något lite snabbt.

igår (torsdag) jobbade jag först, och det var en jävla busschafför, jag fick nämligen inte åka med bussen på morgonen. då säger jag såhär att bara för att han inte lyckades bättre i livet så behöver han ju inte jävlas med andra! aja haha, på jobbet fick jag bland annat sällskap av larver, som var ca 1 dm långa och 3 cm tjocka. och jag överdriver inte. tillslut bådde jag as illa när jag såg alla dom ligga där och kravla :(
när jag slutat åkte jag och pappa till stallet så jag kunde träna :) och senare på kvällen satt jag på bryggan tillsammans med sofie, linn och johanna och rökte vattenpipa! det var mys. (kommer bilder på bdb) eeeeeeeeeeehheh

idag gick det jätte fort att jobba, kan berott på att jag slutade halv tolv! jag skulle nämligen till sjukhuset, för vi hade äntligen fått en tid. och nu ska vi få en ny tid till enköping där vi ska magnetröntka min arm och sen ska vi träffas igen och bestämma om jag ska opereras. så får se vad som händer! sen tog jag och mamma en fika på sjukan innan vi åkte ner på stan och kikade lite, sen drog hon och jag mötte sofie så gick vi runt och kollade lite och jag kom hem med en tröja och en klänning för ensast 148 kr tillsmmans! kap där! är dock osäker på klänningen, den kan vara en aning kort. men får se :) 
suttit hemma och varit rädd när det oskade :O hatar att vara ensam när det är oväder :(     
 
Och nu ska jag åka hem till anna :)
vi kanske ses' 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0