godnatt

tänkte strax gå och sova, så jag är lite pigg imorgon, och där påminde jag mig själv om att jag måste kolla när bussarna går! det kan ju vara en bra idé, right?
känns helt sjukt att jag har sommarlov nu :O känns som om det inte alls var länge sen jag nyss hade det. och förra året var det jätte dåligt väder när jag jobbade, vi drack massa varm choklad varje rast, det lär vi ju inte behöva göra nu :O så om det är varmt kan vi ju åka och bada istället :D heeeh.
på något konstigt sätt tycker jag att det ska bli kul imorgon! fråga mig inte varför.. jag kommer ändra inställning rätt fort när jag kommit dit ;b

och ha så kul på skolavslutningen imorgon E2A :D
godnatt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0