lördag

nu är jag hemma igen och tänkte berätta lite om gårdagen :)
åkte först ut på en camping till mimmi och jonne där båda deras familjer var. vi spelade minigolf, och för en gångs skull så gick det faktiskt väldigt bra för mig! så mitt lag var väldigt glada över att ha mig (H) hehe. dock så gick vårt lag ur tävlingen med förlust, men med endast ett poäng!  sen fick vi mat serverat, och sedan kom en jordgubbstårta fram! väldigt gott :) 
sen vid kl sex begav vi oss hem till rikard där mycket annat folk var och där spenderades resten av kvällen. det var väldigt trevligt. dock kände jag mig en aning liten när jag fick erkänna att jag ännu inte fyllt 18 när dom flesta närvarande var runt 25 års åldern.

imorse vaknade vi runt elva och låg och kollade på tv ända tills vi skulle ta bussen till tåget som gick kl tre, kristine följde med mig hem igen också! hemma i uppsala igen var vi vid 4 tiden och sen vart det en cykeltur hem från stationen som kunde ha slutat illa. min syster har inte cyklat på 2 år tydligen... iallafall så kom vi hem hela och fina och vi har ätit gott och nu väntar en fet jävla godispåse! ikväll händer det nog inte så mycket mer än så.

kommer bilder på bdb såsmåning om :) har även fått kameran nu :D
hejhopp'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0