lördag, i'm back

nej, jag har inte dött och jag har inte varit bortrest heller. jag och min dator har bara inte varit så bra vänner den senaste veckan, men nu har vi pratat ut och nu ska jag börja skriva igen :) förlåt för dålig uppdatering!

har inte så mycket att bertätta, jag jobbar på vardagarna, och faktiskt så är det min sista vecka nästa vecka :) väldigt skönt, dock ska jag jobba tillsammans med en människa som jag tycker väldigt lite om.  men det är ju bara för 5 dagar. (om det blir catfight blir jag inte förvånad)
sen har vi en annan på jobbet som jag har väldigt svårt för, (och det är jag inte ensam om) och om jag inte har helt fel så måste han ha något fel i skallen?! att inte klara av att sätta på sig ett skärp säger en hel del!
men annars så är det rätt så okej att jobba nu faktiskt. förutom att vi rensade ut en lada här om dagen där det var FETA råttor. och då menar jag FETA. dom var riktigt stora, dock hade jag turen att missa dom :)

nu ska jag lägga in lite bilder på bdb, känns som jag halkat efter lite gran! eeehe
vi höres strax'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0