måndag

idag är det jätte kallt och även sista dagen i skolan. och det är ju trevligt att avsluta läsåret med ett prov (och en kall dag). det kan liksom inte bli bättre! (?)
efter jag vart i skolan åker jag förmodligen ner på stan och träffar sofie? får se när hon slutar idag.. annars får jag väl åka ner lite senare. och jag hoppas kvällen blir som vi sagt!! (A)

imorgon börjar jag jobba. usch, känner verkligen hur trött jag kommer vara imorgon bitti! och jag hoppas innerligt att det är roliga personer där i år med, det var dom som fick mig att överleva förra sommaren. man vet ju aldrig hur det slutar annars :O heh.

nu ska jag äta och fixa mig! vi hörs nog senare.
jag hoppas vi ses'

ungefär såhär kallt är det idag;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0