måndag

idag hade ni oturen att det regnade, men för mig på jobbet var det mer tur, och det betydde en slapp dag! vi har åkt bil hela dagen, rad upp&rad ner på alfa och beta parkeringarna, och när vi såg ett skräp fick någon hoppa ut och hämta det. vem tror ni snodde åt sig mitten platsen? (A) haha. hur skönt som helst, och dagen har gått jätte fort! och idag hade versailles öppet hus, och det ryktades om att det bjöds på tårta. så vi åkte dit och blev fet blåsta. men istället länsade vi godis&chips skålarna och fuskade på frågesporten :)

nu ska jag faktiskt laga mat själv, eeehe. men det är bara att koka pasta och värma upp en sås. och det finns ju ingen chans att misslyckas? om jag gör det är jag nog den första i världshistorien.

en annan sak hände idag. jag hade jätte ont i magen ett tag. och jag har aldrig ont i magen? det kanske händer en gång var femte år. men jag antar att dagen var kommen, så nu kan jag vara lugn i (365x5)+1 dagar :) (+1 är för skott året, för er som är lite retarded och inte fattar)
vi höres'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0