match vs OC

ikväll förmodar jag att alla kommer sitta bänkade framför tv när matchen är i gång? jag sviker den trenden ikväll (och alla andra kvällar). när jag till och med blir helt rastlös och uttråkad av att kolla när sverige spelar kan det ju inte sluta bra med tittande på en match mellan spanien och tyskland. förmodligen kommer jag äta upp mina naglar, och det vore ju otroligt onödigt nu när dom äntligen har fått lite längd på sig.
så jag sviker matchen och går efter vad jag själv föredrar, och det känns om dom flesta vet vad jag menar? det blir OC istället, även fast jag kan varenda replik under alla säsonger så är matchen helt chanslös! 
 so long suckers' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0