onsdag

den här dagen har gått fort faktiskt! har typ planterat blommor hela dagen, jag har också haft regnkläder på mig, HA-HA en gul jacka och blå byxor, jag kan känna en viss avundsjuka? hade jag haft riktig tur kunde jag ha fått ett par gula byxor istället!  :O men det var inte my lucky day idag.. Men tänk vilka upplevelser jag får vara med om! haah
och jag måste ju säga att det är ju jävligt sköna gubbar där på den avdelningen ;D haha.

ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, kolla på OC och bli fet! måste sova tidigt idag känner jag. ni kanske märker också att jag inte skriver så mycket på dagarna men det är eftersom jag jobbar på dagarna och så finns det väl inte så mycket att berätta..
vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0