söndag

igår hann jag inte skriva något mer innan jag åkte, för jag åkte till sofie redan kl 3. där även linn var :) vi fixade oss där innan vi sedan drog till johanna, där det blev grillning och fotbolls kollande. när sedan det blev mål i sista minuten blev vi väldigt otaggade! men taggde till igen på singstar, och som vanligt var jag sämst :P men jag var jätte duktig på låten hey there delilah iiihihihi. lite senare ramlade det in mer folk och allt eftersom spårade det mer och mer. men en helt klar lyckad kväll :) sen gick jag ut och träffade andreas en stund, som även stjussade hem mig. thanks!

och i morse hade jag turen att gå upp kl 6, för jag skulle nämligen till stallet och jobba. och jag var fortfarande full när jag vaknade (Y) tiden gick väldigt sakta för allt vi gjorde tog inte lika lång tid som det brukar. men sen när jag slutade gick jag och satte mig och kollade på tävlingen tillsammans med dom andra :) och vart kvar ända till kl 4.

nu ska jag äta och sen städa mitt rum. för det är as äkligt här inne :(
vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0