söndag

idag  har vi varit ute och åkt lite :) började med stallet så jag fick saker fixade, sedan åkte vi till ikea där det shoppades en del, och så bestämmde jag vilken stol jag ville ha till mitt rum. men den ska inhandlas i veckan när mamma och tommy ska åka och köpa en till garderob till mig :) sen har vi även vart på gränby, willys och ulvakvarn!
kan ju säga att alla vi tre är likadana och skriker och svär åt folk, haha (A)

nu ska jag fixa med min nya ram som inhandlades idag, så ska jag se om den kan komma upp någon gång. ser inte så lovande ut, har nämligen en likadan redan som jag köpte när vi bodde i sävja, och där kom den aldrig upp på väggen och det har den inte gjort här heller ;O hehe.
hejs'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0