spel

haha, vi pratade nyss om hur jag alltid kom med spel i händerna när vi var små och frågade kristine om vi skulle spela. Men hon stängde och låste alltid dörren till sitt rum och sa att hon skulle slå in julklappar. och det var inte bara innan jul, utan året om. och sålkart så trodde jag på det :O haha

jag är jätte rastlös och skrattar åt det mästa just nu.  och nyss så började dom kolla på en till film av morden i midsomer och dom tycker inte jag om, så jag ska försöka roa mig själv nu. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehe.


jag var iprinsip ute hela dagen igår och det gick hur bra som helst, sen direkt när jag kom till uppsala igen så började mina ögon jävlas och dom gör det inu. är det mer pollen här än vad det är på andra ställen eller?
trevlig kväll'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0