tisdag, första dagen på jobbet

less jag är, sjukt tråkigt att jobba och det blåste som satan :O och jag ska inte säga något om dom jag jobbar med, för man ska inte dömma människor man inte känner. så jag väntar med det några dagar!! ni kan själva få skapa er en bild av dom.. mitt sällskap är ialla fall mp3n!
är hur trött som helst, så vill bara gå och lägga mig och sova.. Men ska ut och träffa folk senare istället, känner mig inte så pepp på det, men det känns ju inte okej att sitta hemma heller när jag har något annat erbjudet ;) dessutom kommer det ju bli många hemma kvällar nu i vekorna kan jag tänka mig.

ska gå och fixa lite saker nu.
vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0