lördag

igår kväll åkte jag som sagt först hem till johanna och vi fixade oss lite innan vi drog vidare hem till natta där även sara, moa och matilda var. Storvad blev bortröstat och istället gick vi till stadsparken dit samantha, tove och pia också kom.
efter ett tag drog några av oss sedan vidare till fålhagen och gjorde lite pojkar sällskap där vi även upplevde barndommen igen i lekparken. dock är gungorna för trånga nu! :O efter att ha varit där ett tag drog vi vidare till en inflyttningsfest, som förövrikgt sög men vägen dit var nog kvällens hödpunkt! haha.

idag har jag och anna varit i fjällnora och solat och badat! vilket resulterade i lite exem här och var.
idag har jag jätte ont i nacken också, jag tror det är från när oskar satt på mina axlar igår :O jag är klen av mig.


har inga planer alls för kvällen och låter det nog förbli så. men nu ska jag ut på lite ärenden.
vi kanske ses'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0