blod

haha, jag har ju glömt att berätta hur jag slog sönder mina tår!

när jag kom hem idag gick jag in och satte mig i vardagsrumet med mamma och noterade då att tommy lagt en planka under två av bordsbenen (den skulle bli rak) och sen reser jag mig går över plankan och slår i ena tån, det gjorde as ont, men tänkte inte mer på det. sen på färd in i vardagsrumet igen gick jag överplankan och klarade mig hel. men på vägen tillbaka slog jag i en tå på andra foten. det gjorde ännu ondare men sket i det och gick sen in på mitt rum. efter en stund upptäckte jag något rött på golvet, dum som jag är trodde jag mamma hade spillt sylt på mitt golv!?  så kolla jag mig runt och upptäckte lite fler röda fläckar.
tog av mig strumpan och såg att jag slagit sönder ena tån, och det bokstavligen rann blod som droppade ner på golvet. den andra foten klarade sig dock bättre, den blödde bara lite.


du skulle sett johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0