eller vadå?

klippte precis klänningen jag köpte igår, inte så jag klippte hålochså i den ;) utan klippte bort en sak, den vart fin, och jag är nöjd :D


jag har suttit och väntat på mamma ända sen jag kom hem, och räknade med att hon skulle komma vid fyra. men inte skulle hon hem, för hon inte trodde jag skulle vara hemma!? :O så min mat fick bestå av vitlöksbröd, as gott =) så varför klaga.

jag lovar att den här sidan har något emot mig, det tog aslång tid innan jag kunde komma in, och så är det alltid på den här sidan men inte på någon annan! :O vad betyder detta? förmodligen att jag inte hör hemma här...



haha, här har vi en bild på mig och anna som 14åringar ;) hett va?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0