fredag kväll

det blev solining med johanna, och även ett sko inköp, ska dock ner och byta till en annan färg! men fina är dom :)

början av kvällen spenderades hos min morbror (som fyllde år) där även annan släckt var :) drog efter nån timme för att möta upp sofie för att sedan bege oss till allians, där det inte var alltför röj, (och jag hade en känsla av att jag skulle bli nerslagen då jag fick argsinta blickar av en viss person, nämner inga namn..) så vi begav oss istället till stadsskogen, där vi spenderade resten av kvällen. (terapeften Doris F var där) sen gick vi faktiskt hem från stan! i sällskap av alex :)

nu ska jag och fisen sova :)
godnatt'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0