godmorgon!

idag vart det som sagt ingen praktik, vaknade kl 11 av klockan. var tvungen att ställa den så jag inte skulle sova bort hela dagen :)
ska snart gå och göra våfflor, om alla ingredienser finns?! annars blir jag djupt besviken. tänkte kika lite på någon film och sen plugga lite ekonomi!

sen ska jag se om johanna är pepp på att sola? jag är, jag känner mig som en albino för tillfället och ni som  känner mig vet ju att jag inte kan sola själv (A) så håll tummarna på att hon följer med! :D
brukar ju kunna sola med anna, men nu får ju inte hon sola på jääääätte länge, typ 9 månader ? :O

nu ska jag gå och ringa pappa :)
vi kanske ses'


Kommentarer
Postat av: anna

hm, dom är bruna och så är det öppentå
och platå :P haha låter inte så fint men du kan få
se dom sen :D

2008-03-07 @ 13:30:13
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0