goooofi =)

Anna fick mig att bli oerhört godis sugen när jag läste att hon varit och köpt en fet påse godis! så jag begav mig till skafferiet, där det är typ dubbelt så dyrt, men jag orkade inte gå till willys och cykeln var som vanligt upptagen av min motchi. köpte iaf ostbågar, helt spårat gott ju :O  kom på att jag knappt ätit det sen typ flera år tillbaka då jag åt en hel påse och sen spydde jag upp allt :D haha.  ska försöka låta bli det idag :)
och det typ regnar ute? :o om det ska göra det imorgon tänker jag börja grina!

och så ska man ju ställa om klockan i natt! tur att både carina och ingrid påminde mig om det, annars hade det kunnat gått riktigt illa i morgon bitti!

nu ska jag gå och kolla på film eller något och tagga tills imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0